Портал адміністративних послуг
м.Луцька

Інструкція по замовленні онлайн-послуг

  1. Попередньо для отримання онлайн послуг користувач має зареєструватись на сайті Порталу адміністративних послуг. Для цього необхідно натиснути кнопку «Реєстрація» в правому верхньому кутку сторінки (Рис.1).

    Рис.1 Реєстрація нового користувача

    Першим пунктом при реєстрації необхідно обрати фізичну чи юридичну особу Ви реєструєте на сайті (Рис.2).

    Рис.2 Реєстрація суб’єкту приватноправових відносин

    У формі реєстрації користувача необхідно заповнити поля вказані у Рис.3 (всі поля обов’язкові) та натиснути кнопку «Реєстрація».

    Рис.3 Реєстрація користувача

    Після реєстрації користувача необхідно повернутись на стартову сторінку і можна замовити онлайн-послугу.

  2. Замовлення онлайн-послуг

    Для того щоб замовити онлайн-послугу необхідно зі стартової сторінки натиснути кнопку «Онлайн-послуги» (Рис.4).

    Рис.4 Замовлення онлайн-послуг

    Далі необхідно вибрати необхідну онлайн-послугу (Рис.5).

    Рис.5 Вибір онлайн-послуг

    Після вибору онлайн-послуги у Вас з’являєтсья можливість ознайомитись з інформацією стосовно обраної онлайн-послуги, такою, як необхідні документи, центри надання послуг, тощо (Рис.6). Після ознайомлення з описом онлайн-послуги необхідно натиснути «Замовити послугу», якщо Ви впевнені і хочете продовжити онлайн-послугу.

    Рис.6 Опис онлайн-послуги

    Після авторизації буде виведене вікно з маршрутом замовлення онлайн-послуги (Рис.7). Для продовження необхідно обрати центр надання послуг і натиснути кнопку «Далі».

    Рис.7 Маршрут замовлення онлайн-послуги

    Після вибору центру надання послуг необхідно завантажити необхідні документи (Рис.8). Для цього необхідно натиснути кнопку «Вибрати» та після вибору файлу натиснути кнопку «Завантажити».

    Рис.8. Прикріплення необхідних документів

    Далі необхідно провести ідентифікацію користувача за допомогою Bank ID або ЕЦП (Рис.9).

    Рис.9 Ідентифікація замовлення

    Якщо при попередньому вході на сайт адміністративних послуг Ви не авторизувались, після сторінки замовлення онлайн-послуги, Вам запропонують увійти до власного кабінету (Рис.10). Для авторизації необхідно ввести електронну пошту та пароль Вашого облікового запису, котрий Ви створили при реєстрації (пункт 1).

    Рис.10 Авторизація користувача

    2.1. Ідентифікація замовлення за допомогою Bank ID

    Для ідентифікації за допомогою Bank ID необхідно обрати потрібний банк (Рис.11) та авторизуватись за допомогою персональних даних у Вашому банку (Рис.12).

    Рис.11 Ідентифікація замовлення за допомогою Bank ID

    Авторизація користувача (на прикладі Приват Банку):

    Рис.12 Авторизація у банку для ідентифікації замовлення

    2.2. Ідентифікація замовлення за допомогою ЕЦП

    Для ідентифікації за допомогою ЕЦП необхідно обрати розташування ЕЦП та ввести код (Рис.13).

    Рис.13 Ідентифікація замовлення за допомогою ЕЦП

    Після ідентифікації замовлення Ви отримаєте повідомлення про прийняття заявки (Рис.14).

    Рис.13 Реєстрація заявки

    Після створення заявки можна перейти у власний кабінет (натиснути кнопку «Далі», Рис.14) та ознайомитись зі станом опрацювання Ваших заявок (Рис.15).

    Рис.15 Стан виконання замовлених послуг